.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کارگران معترض نساجی مازندران خیابان اصلی شهررا بستند
تعدادی از کارگران نساجی قائمشهر که تعدادشان بیش از ۲۰۰ نفر بود از محل کارخانه به سمت فرمانداری قائمشهر راه افتاده وبا شعار (فریاد یا محمدا نمی‌رسند به داد ما) در مقابل فرمانداری با بستن خیابان اصلی شهر خواستار پاسخگویی فرماندار به حل نشدن مشکلات خود علیرغم وعده مسئولین شدند.

صبح امروز تعدادی از کارگران نساجی قائمشهر که تعدادشان بیش از ۲۰۰ نفر بود از محل کارخانه به سمت فرمانداری قائمشهر راه افتاده وبا شعار (فریاد یا محمدا نمی‌رسند به داد ما) در مقابل فرمانداری با بستن خیابان اصلی شهر خواستار پاسخگویی فرماندار به حل نشدن مشکلات خود علیرغم وعده مسئولین شدند.

به گزارش شمال، تعدادی از کارگران در گفتگویی با ایلنا اظهار داشتند: سرمایه گذار در مراسم جشنی که دوسال پیش در خصوص احیای نساجی مازندران برگزارشد قول داده بود که ظرف مدت دوماه مشکل مطالبات کارگران این شرکت را حل خواهد کرد ولی از آن زمان تا کنون دوسال گذشته است و قول ووعده ایشان هنوز عملی نگردیده وهرروز که می‌گذرد ما نسبت به آینده خود نگران‌تر می‌شویم.

بنا براین گزارش فرماندار قائمشهر نیز با حضور در جمع کارگران معترض نساجی مازندران با دعوت به آرامش کارگران وابراز تشکر از آن‌ها که طی این مدت صبوری نشان داده‌اند، گفت: احضار سرمایه گذار در حدود واختیارات این فرمانداری نمی‌باشد ولی مسئولین شهرستانی واستان بجد پیگیر مسائل ومشکلات کارخانه نساجی مازندران هستند.

علی پیرفلک در جمع کارگران گفت: در اواخر هفته جاری با حضور مسئولین استانی و مسئولین شرکت نساجی مازندران جلسه‌ای در تهران برگزار و به مسائل شرکت و مطالبات کارگران پرداخته می‌شود.

شایان ذکر است کارگران نساجی مازندران بیش از ۱۳ ماه است که حقوق دریافت نمی‌کنند ودر چند روز گذشته این کارگران یکبار در مقابل استانداری مازندران وامروزهم درمقابل فرمانداری قائمشهر تجمع کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 مهر 1390
پس اين اكبري كه اينهمه ادعا ميكرد اين بود ؟
سعید 26 مهر 1390

این کامنت را برای مدیر محترم می نویسم ..

کارگرانی که اصلا سر کار نمیروند بدنبال چه حقوقی هستند ؟
اینهایی که میروند و بر سر دستگاههای خاموش میخوابند و می رقصند سودشان را باید از کجا در بیارن تا بهشون بدهند ؟ یعنی حلال و حرام اینقدر زود فراموش شده ؟

آقای مدیر شمال نیوز
اگر بدنبال حقیقت هستید میتوانید تشریف ببرید به نساجی این کارگرها و از نزدیک با چشمانتان خیانت و مافیا بازی و گردن کلفتی و کارشکنی و قطع سیم برق و تخریب دیوار و تابلوی برق و ..دهها مورد از این کارشکنیهای این کارگران در ظاهر طلبکار را با چشمان خودتان ببینید ..کارگران در ساعات کار دستگاهها را خاموش کرده و میخوابند ..صبح هم یه نیسان نان و صبحانه را میخورند و میروند کارخانه الان شده رستوران این کارگران ..

آیا اگر این سرمایه گذار خارجی بر اثر این دعواها و کارهای نسنجیده کارگران قردادش را لغو کند و برود آیا مشکلاشان حل میشود ؟

مسولینی که کارشان سنگ اندازیست آیا میتوانند مشکل این کارگران را حل کنند ؟ من نمیخواهم اسم ببرم ..
در این چند سال مسولین چه میکردند ؟
من سوالی دارم خدمت شما جناب مدیر
آیا راهپیمایی کردن در خیابانهای اصلی شهر و بستن خیابانی که بیمارستان ولی عصر در آن قرار دارد و مردم همه اسیر و گرفتار و بیمار و ..و مزاحمت برای مردم و رانندگان تاسی و ...آیا کار درستیست ؟
آیا این راهپیماییها نیاز به مجوز ندارد که هر کسی راه بیافته و جاده ها را ببندد ؟
مسولین تامین شهر کجا هستند ؟
پشت این ماجرا چه چیزی نهفته است ؟
لطفا ایت نظرم را تایید کنید
موفق باشید
امير 27 مهر 1390
......حيا كن نساجي را.......
ارش 27 مهر 1390
درود بر اکبری که تمام تلاشه خودشو میکنه .بی جهت تخریب نکنید .مشکل نساجی فراتر از این حرفاست
سعید 28 مهر 1390
آقای اکبری تمام تلاش خود را میکنه که نساجی احیا بشه ..اما مشکلات نساجی چه ربطی به اکبری داره ؟ لطفا شکمی حرف نزنید ..رعیت 8 سال بود توانست مشکلش را حل کنه ؟
نا شناس 28 مهر 1390
عموعزت دمت گرم .خوب کارخونه نساجی روباخاک مساوی کردی.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.